Friday, March 13, 2009

Harapan yg tinggal harapan


time dpt result nie, sdey gak rasa....
rasa cam sket sgt je...

tapi nk wat camnr, bnda dah lpas....
mula2 rasa kecewa la gak....

tp, bila dpt kata2 smangat dr family aku, spupu aku, guru2 aku, seni0r2 aku dan sahabat2,,
baru lah aku sdar, rmai lg yg bernasib lbey malang drpd aku........

dan spat0tnya aku kena bersyukur....
dan rs bangga, sbb aku dah usaha slama ini...
terima kasih kpd suma yg telah mmbantu aku...

"Alhamdulillah, aku bersyukur ke hadrat Mu, kerana Kau tidak berikan aku kegagalan....Amin....."



14 comments:

  1. yupz..
    aq pun sedih ngn result aq..
    pape pun life must go on..
    pk bout future plak...

    ReplyDelete
  2. safwan, walau apa pun yg terjadi, aku tetap sokong ko. ko ingat tu. :) segalanya terjadi dengan hikmah yg hanya diketahui olehNya. Rezekimu akan tiba jua satu hari nanti. sabar ok. all d best! :)

    ReplyDelete
  3. thanz...
    walaup0n aku dapat x bape elok,
    tapi aku tetap dapat sahabat mcm k0rg....
    thanz ku & zawani....

    ReplyDelete
  4. any plan pas nie???
    dh apply mne safwan???

    ReplyDelete
  5. ntah la ku,,
    mayb nk try masuk bidang architecture....
    x sure sgt la...
    k0???

    ReplyDelete
  6. safwan~~~
    mungkin spm bukan rezki untuk kita kan~~~
    T.T~~~

    ReplyDelete
  7. hmm....
    neway, k0 still cemerlang gak...
    c0ngrat..

    ReplyDelete
  8. aq eh..
    tgk la kalo xdpt matriks mayb diploma or maktab...
    bia lambat asalkan kita berjaya...

    ReplyDelete
  9. YA!!!!
    lambat atau cepat,,,
    B0l0s saja halangan itu.....
    hahaha....

    ReplyDelete
  10. ok fren..
    kalo dpt mne2 gtau la aq..
    ko taukan nk cri aq kt mne..
    hehhe..
    anyway gud luck 4 future

    ReplyDelete
  11. safwan thanks but CEMERLANG uh tak seswai laa dgn aku...
    btw, aku dah fully rec0ver now...
    farina is back to rock the world...

    =P

    ReplyDelete
  12. safwan! aku bosan dah ni. kenapa lah hang takdak kat sini? kalau tak mesti aku tak bosan sangat. chewahhhh..

    ReplyDelete
  13. cewah..nak tulis gak nie..haha
    alth0ugh dh terlambat kan...
    tp xpe,nak gak ckp..
    mungkin rezeki k0 x de kat sne..
    may kat ipt nntko dpt anugrah dekan ke..ne nak tau an..

    ReplyDelete
  14. usaha lagi bro!
    teruskan mara ke hadapan,
    dan jgn pandng belakang,
    sebb ada hantu

    ^^

    ReplyDelete