Thursday, March 5, 2009

GAgaL....

"Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya"

itulah kata2 yg slalu kita dgrkan....tapi bt0l ke x kata2 tu?
bg aku bt0l..bg k0rg? ik0t k0rg lah nk prcaya ke x...hahaha...
tp suma percaya, aku tau....

aku ada cite sket nk gtau..

minggu lpas, aku ada test JPJ..nk amik lesen m0t0...
nk dijadikan cite, aku gagal....

aku gagal kat part lalu kat titi tu...aku terjatuh....ad0yai...
p0mpuan p0n bley bwat...malu gler....rasa cam nk balik tr0s je naik m0t0 2...huhu...

time 2, mcm2 la aku pkir, nk kena byar bape lak ni nk retest, parent aku marah ke....
mcm mana la ak nk cite kat anak2 aku bila bsar nnt...hahaha...
'ayah dulu2 prnh gagal'.....malunya....
tapi nk bwat cmnr kan...bnd dah lpas...aku trima je...

bila balik umah je, kena pressure...tensi0n gak la...

dipendekkn cite, seminggu lpas 2, aku amik test 2 lg skali..
dan aku LULUS....
hahaha....

sbnrnya cite nie x la tunjuk aku gagal tr0k, tp nk buktikan bahawa bila dh gagal 2, x semestinya kita akan sentiasa gagal...xde rezeki k0t...

kita usaha je lagi...mgkin lpas 2, baru rezeki kita...
Janji yg penting, kita dah usaha sehabis baik....
gagal ke berjaya, itu blakang cite....

'usaha tangga kejayaan' :p

4 comments:

  1. ye btol...
    usaha tangga kejayaan...
    heheh

    ReplyDelete
  2. wahahah! bagus la dah dapat lesen moto. nanti bley kite due rempit skali ek. :D

    ReplyDelete
  3. ku: kita usaha sama2 ye...huhu...

    zawani:aku x merempit dgn p0mpuan la...hehe~

    ReplyDelete