Wednesday, March 11, 2009

Harapan

Semua 0rg ada harapan....
tapi x suma yg kita harap akan dapat....

tapi bila dapat je sesuatu yg kita harap tu,
mesti rasa puas gler....

satu kepuasan yg x dpt nk diterangkan dgn kata2...,chewah.....
cam A. Samad Said la plak....

hahaha......

aku p0n pernh gak berharap....
ada yg dapat, dan ada yg x dapat.....

nie nk cite sket apa yg aku x dapat....
biasala, bila sek0lah,
ada peperiksaan 'bsar'....
UPSR time drjah 6,
PMR time f0rm 3.....

aku x prnh dapat full A's....
suma ada gak yg kant0i....
dan bermacam hadiah gak la yg aku terlepas....
contohnya, ingatkan bila dapat
straight A's,
nk mintk PS2 la, PSP la....
suma mlepas...

tapi nasib baik la,
aku dapat gak merasa main benda2 tu,
berkat kepandaian adik aku....huhu....
bak kata pepatah,
'berenang2 ke hulu, berakit2 ke tepian,
main PS2 dulu, main PSP kemudian..'
hehehe....

tapi kali ini,
SPM lak....
aku x harapkan hadiah,
aku cuma
berharap
result aku dapat bangga kan ibu dgn ayah....

bwat rugi je duit d0rg
anta aku blaja smpi ujung malaysia,
klu aku dapat x el0k ....

s0, aku berharap sangat
aku dapat kejayaan yang cemerlang
bersama sahabat2 aku....
insya-Allah....

"satu harapan yg sangat aku harapkan"

2 comments:

  1. amin..insayaALLAH...
    berbaloi dgn tiket bas ko..
    hehehe..
    u can get it...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah. jgn risau, Allah takkan sia2kan usaha kita. :)

    ReplyDelete