Sunday, April 26, 2009

Matrix N9


aku sbnarnya xde benda p0n nk cite,,,
tp dah ada bdak-bdak mana ntah
kata aku malas nk update bl0g,,
s0, aku sesaje la nk berkarya...kah3....

dan memandangkan xde bnda best p0n aku nk cite,,
aku gtau je la psal aku dpt matrix mana...huhu...


den dapat matrix n0g0ri s0mbilan...
alah, yg kek k0l0 pilah 2...haha...

tp aku rasa macam x p je...
mayb psal tak0t x bley bwk,,
dgn mmg aku prefer nk g U tr0s p0n....hehe...

s0, x dapat la aku nk smbung warisan...huhu...
dulu ada gak kaum kerabat aku pg matrix 2...
antaranya.,
-br0 Kam-abg aku nie,
-br0 Ajim
-sis Aida
-sis Aina
-sis Qila



10 comments:

  1. owh! ko kata kat aku ngan wawa yek! takpe2.. ko ni, dah la aku dah kecewa, ko mengecewakan aku lagi. huhuhu.

    :P

    ReplyDelete
  2. 0o0o0o,mengate kat aku yek!!!nt0k kebaikan ko gak..haha...ape mengecewa nie???nak tau gak!!hehe..

    ReplyDelete
  3. zawani: apa yg mengecewakan sgt nie,,st0ry m0lly la sket,,mana tau bley tlg...huhuhu~

    wahieda: aku p0n nk tau!!!hehe~

    ReplyDelete
  4. weh! aku pun berminat nak tau apa yang aku kecewa! tapi apsal aku sendiri taktau niii???

    eh, anak ali, apsal letak lagu ni? ko dah jadi keturunan nyah ke? hahahahahahha

    ReplyDelete
  5. haha..lagu nie p0n nhay ke zawani??haha..0yte2,bek k0rg st0ry kat aku pe k0rg y cbe sembunyikan..haha

    ReplyDelete
  6. zawani: lagu yg mana??? lagu l0ve st0ry 2 ke??? r0mantik apa...

    wawa: aku x sembunyikan pape! huhu....

    ReplyDelete
  7. safwan..maksih bagi ayam kat aku...aku dah story molly pasai hg bagi ayam kat aku kat blog aku. haaa..boleh la bagi ayam lagi. hehe

    ReplyDelete
  8. ayam mayam kat facebook. haha

    ReplyDelete